Časté otázky

Posielate objednávky do Českej republiky a do zahraničia?
V súčastnosti vybavujeme objednávky len do Slovenskej republiky. Českú republiku plánujeme zapojiť čoskoro (budeme o tom informovať aj na nášom Facebooku). Ostatné zahraničie sa plánuje až v budúcnosti.

Môžem u Vás nakupovať aj ako firma?
Áno, môžete. Stačí pri objednávke vyplniť Vaše firemné údaje. Sme platcami DPH, takže v prípade, že ste aj vy, tak sa Vám nakupovať u nás oplatí o to viac :).

Chcem kúpiť väčšie množstvo produktov, rádovo desiatky a viac. Dá sa vybaviť extra zľava?
Áno, je to možné. V prípade veľkých objednávok nás prosím informujte na info@svetpsov.sk alebo telefonicky 0908 953833, určite sa dohodneme.

Dokážete zohnať aj produkty, ktoré sa nenachádzajú vo vašej ponuke?
Môžeme sa o to aspoň pokúsiť. Informujte nás prosím o tom na našej e-mailovej adrese info@svetpsov.sk alebo telefonicky 0917 191716 askúsime urobiť pre to všetko.

Už som vytvoril objednávku, avšak teraz som objavil ešte niečo, čo by som rád k nej chcel doplniť. Je to možné?
Samozrejme. Napíšte nám názov a popis produktu a číslo Vašej objednávky, na info@svetpsov.sk alebo telefonicky 0917 191716. A ak vďaka tomu celková hodnota Vašej objednávky prekročí hranicu na získanie bezplatného poslania, budete ho mať samozrejme zadarmo.

Ak je pri produkte uvedené, že posielate do 14 dní, znamená to, že do 14 dní budem mať tovar doma?
Doba dodania, ktorá môže byť pri každom produkte iná, je vždy orientačná. Znamená, do koľkých dní tovar odovzdáme kuriérovi alebo na pošte. K tejto dobe teda treba pripočítať 1-3 pracovné dni (prípade zahraničia viac) pre dodanie. Ak ste si vybrali osobný odber, Vaša objednávka je pripravená zvyčajne hneď v daný deň.

Ak si objednám viac produktov, ktorých dodanie je rozličné (napr. jeden má do 24 hodín a druhý 14 dní), pošlete mi ich postupne?
Nie. Balík, ktorého produkty majú rozličnú doručovaciu dobu posielame podľa produktu s najdlhšou doručovacou dobou. Preto, ak chcete mať tovar čo najskorej doma, vyberajte len produkty, ktoré máme na sklade.

Musím nakúpiť nad určitú hodnotu?
Áno. Náša hranica pre nákup je 5 €. Je to z dôovodu malej provízie pri lacných produktov. Keďže napríklad pri 1 € objednávke by sme boli stratový (po započítaní nákladov na sklad, personal, účtovníčku, materiál), nastavili sme limit na aspoň 5 €.
Ak si však balík necháte poslať poštou/kuriérom, poplatok v tom prípade môže presiahnuť hodnotu objednávky. Preto je výhodnejšie, ak k malej objednávke dáte niečo naviac pre kamaráta alebo známeho a môžte sa o poplatok doručenia podeliť. Ak vaša objednávka presiahne 39 €, doručenie Poštou je zadarmo.

Ste platcami DPH?
Áno, sme platcami DPH. Všetky ceny uvádzame s aj bez DPH.

Čo je "wishlist"?
Wishlist je anglické slovo, ktoré vo voľnom preklade znamená zoznam želaných produktov. Je to služba určená naším zaregistrovaným zákazníkom. Jednoduchým kliknutím si do neho môžete ukladať produkty, ktoré by ste chceli alebo plánujete v budúcnosti kúpiť. Alebo si časom vyznačujte produkty, ktoré by mohli byť skvelým darčekom pod stromček či na narodeniny pre Vášho chlpatého miláčika. Kľudne sa niekedy môže stať, že Vám niektorý z Vašich želaných produktov zašleme len tak :).

Nedarí sa mi prihlásiť. Čo mám robiť?
V prvom rade je potrebné, aby ste u nás mali vytvorené konto. Pre správne fungovanie nášho obchodu je tiež treba mať povolené cookies. Ak ste zabudli Vaše heslo, môžete si ho nechať poslať na Vašu e-mailovú adresu zo stránky preposlania hesla. A ak už nič z toho nepomôže, stále sme tu pre Vás na adrese info@svetpsov.sk alebo telefonicky 0917 191716.

Máte ďalšiu otázku? Nech sa páči, sme tu pre Vás. Spýtajte sa na info@svetpsov.sk alebo telefonicky 0917 191716.